Tuesday, March 29, 2011

Penutup Sungai Sendat Escapade..

Pembentangan final project kami sudah tiba.. Tibalah masa untuk pihak kami mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua pengikut kami yang sudi menjadi pengikut kami dan terus memberi sokongan kepada kami. 

Tujuan utama kami membuat blog ini adalah untuk mempromosikan Sungai Sendat kepada umum dan menjadikan tempat menarik di Selangor. Ia adalah tugasan final project kami. Kami dikehendaki membuat Facebook dan blog untuk mempromosikan Sungai Sendat. Terus terang kami katakan, kami tidak pernah dengar dan pergi ke Sungai Sendat ini. Selepas mendapat tugasan ini, kami pergi sendiri dan melihat bagaimana Sungai Sendat tersebut.
Melalui pandangan kami, Sungai Sendat ada potensi untuk menjadi salah satu tempat menarik di Malaysia. Sekarang pun, sudah ramai pengunjung yang datang ke Sungai Sendat. Pelbagai aktiviti yang boleh dilakukan. Antaranya bermandi-manda, BBQ, berkelah. Disini adalah tempat yang sesuai untuk meluangkan masa bersama keluarga.
Jadi, kami harap semua maklumat yang kami masukkan sampai kepada anda..Kami ingin ucapkan terima kasih kepada mereka yang sudi menjadi followers kami.. Kami juga ingin meminta maaf sekiranya ada tersalah kata yang kami tidak sedar, maafkan kami..
Kepada semua group, semoga berjaya untuk presentation esok..
  

No comments:

Post a Comment